Obecni wg. Listy obecności
Zebranie prowadził A. Kuranowski Dyrektor ZGN w Dzielnicy wawer m. st. Warszawa
Cel spotkania:
– celem spotkania było uzgodnienie szczegółów modernizacji
1. Omówienie ogólnych założeń modernizacji zgodnie z którymi:
– została określona chłonność terenu, powierzchnia zabudowy czyli wszystkie dane wyjściowe dotyczące określenia prawidłowego rozwiązania targowiska pod względem funkcjonalnym, organizacyjnym i prawnych.
– wyznaczono prawidłowo linie rozgraniczające ulic
– zapoznano się z mpzp w części targowiska
– określono stanowiska naręczne jako małe, z ladą, zadaszeniem i otwarte
– określono charakter architektoniczny czyli nawiązujący do architektury świdermajer
– otrzymane potrzebne do projektowania dane dotyczące mediów
– określono wjazd i wyjazd
– określono kwestie parkingów: wzdłuż targowiska od ul. Filmowej i ul. trocinowej oraz parkingi przy ul. Walcowniczej róg Bystrzyckiej i Walcowniczej wzw targowiska
2. Wypracowanie rekomendacji dotyczących prac potrzebnych do wykonają razem z modernizacją targowiska:
– ruch jednokierunkowy na ul. Trocinowej
– wyznaczenie parkingu na ul. Trocinowej od strony targowiska
– WC publiczny zgodnie z wzorem miejskim na parkingu Walcowniczej wzw targowiska
– uporządkowanie przystanku na ul. Bystrzyckiej przy domu Fala
– remont zatoki parkingowej wzdłuż targowiska od ul. Filmowej wraz z odwodnieniem (projekt razem z bazarem
3. Omówienie szczegółowych uwag dotyczących targowiska
– wielkości i kształtu zadaszeń (wskazane zaznaczenie na szkicu),
– miejsca stanowisk handlu naręcznego (wskazane zaznaczenie na szkicu),
– usytuowanie toalet publicznych (wskazane zaznaczenie na szkicu),
– wskazanie stoisk i miejsca obsługi dla rowerów (wskazane zaznaczenie na szkicu),
– usytuowanie miejsc składowania odpadów (wskazane zaznaczenie na szkicu).
Po dyskusji uwzględniono uwagi dotyczące zwiększenia miejsc dla samochodów i przyjęto koncepcję nr 1 z uwagą dot. przeniesienia pawilonów od strony Trocinowej na miejsce w rogu ul. Bystrzyckiej i Trocinowej.
4. Przedstawienie spraw na kolejne spotkanie:
– podział targowiska na alejki funkcjonalne
– wielkość pawilonów ( małe , duże, mieszane, wyposażenie)
– ogrodzenie, furtki i bramy
– materiały okładzinowe
– etapowanie prac
– teren zielony
5. Ustalono termin następnego spotkania na 31.03 o godz. 18.30 w urzędzie dzielnicy